Apartamenty w samym centrum krakowskiego Kazimierza

Regulamin Vilao Apartments

§1
Warunki ogólne

  1. Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Apartamentu (lokalu) i jest integralną częścią umowy.
  2. Do zawarcia umowy dochodzi przez dokonanie rezerwacji (telefonicznej lub online) oraz zapłaty pełnej należności za pobyt przez Gościa (najemcę).
  3. Opłata za pobyt powinna być wpłacona w ciągu 3 dni od daty dokonania rezerwacji lub w terminie określonym na przesłanym dokumencie potwierdzającym rezerwację.
  4. Zawierając umowę Gość (najemca) potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki niniejszego Regulaminu.
  5. Regulamin obowiązuje wszystkich Gości Apartamentów.

§2
Doba hotelowa i pobyt w Vilao Apartments

  1. Apartament w obiekcie wynajmowany jest na doby. Doba hotelowa trwa od godziny 15:00 do godziny 11:00 dnia następnego.
  2. Cisza nocna obowiązuje od 22:00 do 6:00.
  3. W apartamentach niedozwolone jest organizowanie przyjęć, imprez okolicznościowych, głośne słuchanie muzyki lub zachowania zakłócające spokój lub naruszające dobra sąsiadów.
  4. Gość nie może przekazywać pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę, osoby niezameldowane w obiekcie mogą przebywać w apartamencie w godzinach: 6:00 - 22:00.
  5. W lokalu może nocować tylko taka liczba osób, jaka była zgłoszona przy dokonywaniu rezerwacji.
  6. Opłata dodatkowa za pobyt niezgłoszonego Gościa to 150 zł za dobę.
  7. W Vilao Apartments niedozwolone jest przebywanie zwierząt.
  8. Opłata dodatkowa za pobyt zwierzęcia to 50 zł za dobę.
  9. Obiekt może odmówić przyjęcia Gościa, lub dokonać skrócenia pobytu w apartamencie, który podczas poprzedniego lub obecnego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelowy, wyrządził szkodę w mieniu hotelowym lub Gości albo szkodę na osobie Gości, pracowników obiektu lub innych osób przebywających w obiekcie, zachował się niestosownie wobec pracowników obiektu, albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gości.

§3
Warunki anulowania rezerwacji

  1. W przypadku rezygnacji z zarezerwowanego pobytu Vilao Apartments zwraca 100% wartości zadatku w przypadku rezygnacji zgłoszonej do 7 dni przed rozpoczęciem pobytu.
  2. Zadatek nie podlega zwrotowi w przypadku rezygnacji w terminie krótszym niż 7 dni przed rozpoczęciem pobytu.
  3. Opłata zostanie zwrócona Klientowi w formie przelewu na wskazany przez niego rachunek bankowy maksymalnie w ciągu 7 dni od anulowania rezerwacji.
  4. W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w trakcie jego trwania, obiekt nie zwraca opłaty za rezerwację.
  5. Anulowanie rezerwacji wymaga formy pisemnej.

§4
Zobowiązania i odpowiedzialność Gości

  1. Gość ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia, zniszczenia lub braki przedmiotów wyposażenia apartamentu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.
  2. Najemca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania obsługi o ewentualnych uszkodzeniach i brakach zastanych w apartamencie oraz do zgłoszenia szkód wyrządzonych przez siebie podczas pobytu.
  3. Gość zobowiązany jest do należytego zabezpieczenia apartamentu, dokładnego zamykania drzwi wejściowych podczas pobytu w apartamencie oraz drzwi wejściowych i okien przy każdorazowym jego opuszczeniu oraz staranne przechowywanie kluczy bez dostępu do nich osób postronnych.
  4. Gość nie może samodzielnie dorabiać kluczy do lokalu lub wymieniać zamków.
  5. Bez pisemnej zgody Zarządzającego lokalu nie można wykorzystywać do celów komercyjnych, sesji zdjęciowych, nagrań video itp.
  6. Vilao Apartments nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności, innych rzeczy i przedmiotów wartościowych albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną przechowywanych przez Gościa w Apartamencie.
  7. Przedmioty osobistego użytku pozostawione w Apartamencie przez wyjeżdżającego gościa będą odesłane, na jego koszt, na wskazany adres. W przypadku braku dyspozycji Vilao Apartments przechowaje przedmioty przez jeden miesiąc, a następnie przekazuje je na cele charytatywne, do użytku publicznego lub utylizuje.
  8. W apartamentach Vilao obowiązuje całkowity zakaz palenia. Za złamanie zakazu obowiązuje opłata dodatkowa w wysokości 500 zł. związana z koniecznością ozonowania pomieszczeń. Miejscami wyznaczonymi do palenia są balkony oraz miejsca na zewnątrz budynku.
  9. Każdorazowo Gość opuszczający apartament, ze względów bezpieczeństwa, jest proszony o zamknięcie wszystkich okien, zgaszenie światła, wyłączenia urządzeń elektrycznych, zakręcenia kranów oraz zamknięcia drzwi na klucz.

§5
Płatności

  1. Płatność za pobyt przyjmowana jest online za pośrednictwem Przelewy24.pl
  2. Potwierdzeniem rezerwacji jest wpłata zadatku - informacja o wysokości wskazana jest przy składaniu rezerwacji na podstawie długości pobytu. Termin wpłaty zadatku oraz dane do realizacji płatności będą dostępne po złożeniu wstępnej rezerwacji. Szczegóły rezerwacji i płatności zostaną przesłane także mailowo do Państwa.
  3. Mają Państwo możliwość dokonania jako Klient zwrotu/anulacji zamówionej usługi zgodnie z warunkami rezerwacji. Mają Państwo prawo do odstąpienia od umowy/anulacji rezerwacji zgodnie z warunkami opisanymi w regulaminie.
  4. Mają Państwo też prawo do reklamacji – reklamacje należy składać w dniu przyjazdu lub w trakcie pobytu, aby obiekt mógł zareagować w trybie natychmiastowym. Reklamacja należy zgłaszać telefonicznie lub mailowo, będą one rozpatrywane do 7 dni roboczych.

§6
Pełne dane firmy

  1. Vilao Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Kwietnej 4B/2, 30-607 Kraków, NIP: 679-31-89-566.
  2. Na wszelkie pytania z chęcią odpowiemy mailowo: kontakt@vilao.pl lub telefonicznie: +48 505 057 861.
  3. Państwa dane przekazywane podczas rezerwacji są chronione zgodnie z przepisami RODO - poniżej szczegóły.

Napisz do nas